Kim jest Joanna Glogaza? [blog, książka, Instagram]

Joanna Glogaza jest autorką bloga o slowfashion. Studiowała m.in. prognozowanie trendów w obszarze mody i designu w Warszawie oraz fotografię i kulturę miast w Londynie. Wraz z mamą założyła markę Lunaby projektującą luksusowe piżamy. Uwielbia dobrej jakości koszule, a w swojej szafie często miesza męskie dodatki ze zwiewnymi sukienkami.

Kim jest Joanna Glogaza?

Joanna Glogaza prowadzi bloga o slow fashion i celebracji codzienności – joannaglogaza.com (dawniej styledigger,.com), którego założyła jeszcze w klasie maturalnej. Po pewnym czasie zaczęła na nim zarabiać na tyle dużo, żeby móc się z niego utrzymać. Ponieważ klienci bardzo często prosili o faktury, postanowiła założyć własną firmę. Dzięki tej decyzji nigdy nie musiała pracować w żadnych innym miejscu (oprócz pojedynczych zlecenia – od nauki jazdy na nartach, przez robienie zdjęć, po tworzenie kostiumów do serialu).

Razem z mamą tworzy też Lunaby – firmę szyjącą piękną i wygodną bielizną nocną z dobrych materiałów.

Lunaby było naturalnym przedłużeniem bloga, uwielbiam otaczać się pięknymi przedmiotami i czuć się dobrze we własnym domu, bardzo chciałam więc mieć produkt wpisujący się w te wartości. Tym bardziej że nacisk na miło spędzany czas i elegancki wygląd właśnie w domu, czyli zupełnie nie na pokaz (no, pomijając Instagrama!) to nasilająca się tendencja — mówi Joanna.

W wolnym czasie dużo spaceruje z adoptowanym psem Chrupkiem, czyta albo piszę książki. Lubi dobre jedzenie, jest fanką kołnierzyków, francuskich piosenek oraz gier towarzyskich.

Joanna glogaza – książka

Joanna Glogaza jest również autorką pięciu książek:

  1. Wychodząc z mody – praktyczny przewodnik po slow fashion.
  2. W to mi graj! 97 gier, dzięki którym wygrasz w życie towarzyskie.
  3. Slow Life. Zwolnij i zacznij żyć.
  4. Slow fashion. Modowa rewolucja.
  5. Zawód: bloger. Jak zarabiać na blogu i odnieść sukces.

joanna glogaza – instagram

Joanna Glogaza prowadzi konto na Instagramie pod nazwą @joannaglogaza. Jej profil obserwuje 45,4 tysiąca użytkowników.