Pandora – kobieca biżuteria pełna stylu

Pandora to ponadczasowa i niezwykle kobieca biżuteria, która wyróżnia się wysoką wartością estetyczną i doskonałą jakością wykonania. Marka dostępna jest w ponad 47 krajach i posiada ok. 10 tys. sklepów detalicznych na całym świecie. Jednym z topowych produktów Pandora jest bransoletka charms, która gwarantuje swojej właścicielce niemal nieograniczoną personalizację.

Pandora — historia marki

Pierwszy sklep Pandora został otwarty w 1982 roku w Kopenhadze. Założyciele marki, złotnik Per Enevoldsen oraz jego żona Winnie, marzyli o firmie, która produkowałaby najwyższej jakości biżuterię dla kobiet z ręcznie wykonanymi dodatkami. Przy tym produkty Pandora miały mieć przystępną cenę. Z tego powodu małżeństwo udało się do Tajlandii, gdzie zgłębili wiedzę dotyczącą metali i kamieni szlachetnych, a także poznali znakomitych rzemieślników.

Produkcja biżuterii Pandora rozpoczęła w 1989 roku, właśnie w Azji. Od tej pory marka stworzyła dziesiątki kultowych kolekcji biżuterii dla kobiet oraz wypracowała sobie solidną pozycję na rynku. Obecnie Pandora to czołowa marka jubilerska na świecie, w której ofercie znajdują się produkty ze złota, srebra i kamieni szlachetnych oraz półszlachetnych.

Pandora — kultowa bransoletka charms

Bez wątpienia sercem marki Pandora jest kultowa bransoletka charms, która podbiły serca kobiet na całym świecie. Pierwsza kolekcja została wypuszczona w 2000 roku i natychmiast stała się hitem.

Charms to biżuteria, która gwarantuje swojej właścicielce niemal nieograniczoną personalizację za pomocą akcesoriów wykonanych z najwyższej jakości materiałów. Do pojedynczej bransoletki można doczepić nawet kilkanaście charmsów, dzięki czemu staje się samodzielnie zaprojektowaną bransoletką do noszenia każdego dnia lub na wyjątkowe uroczystości.Charmsy wykonane są z wysokiej jakości srebra, 14-karatowego złota, tekstyliów i skóry. Obecnie istnieje ponad 700 różnych charmsów.

Pandora — kolekcja dla dzieci oraz mężczyzn

Pandora oferuje również biżuterię dla dzieci, która może być doskonałym prezentem na okazje, takie jak chrzciny czy bierzmowanie. Linia dziecięca obfituje w subtelne projekty, które urozmaicają motywy serca, odcienie bieli i kremu oraz religijnych figurek. Taka biżuteria może stanowić delikatny akcent każdej dziecięcej stylizacji.

Marka poszerzyła również swoją ofertę o biżuterię dla mężczyzn. W kolekcji męskiej znajdują się bransoletki w kolorze czerni i granatu, a także srebrne modele z zawieszką. Wyroby jubilerskiej marki pasują zarówno do eleganckich, jak i casualowych stylizacji na bazie garnituru i denimu.

Pandora — salony

Każdy salon marki to „świat biżuterii celebrujący kobiecość”. Wnętrza są jasne i ciepłe, a przestrzeń komfortowa, wręcz perfekcyjna. Klientki mogą tutaj spotkać się kreatywnej atmosferze i przyjemnie spędzić czas. Koncepcja projektowania i aranżacji salonów jest sukcesywnie wdrażana od 2012 roku, przy czym w 2014 roku powstał Evolution store concept, który bazuje na poczuciu indywidualności. Na świecie powstało już 450 takich salonów i wciąż otwierane są nowe.

Pandora — Internet oraz outlet

Pandora jest oczywiście obecna również w Internecie. Strona marki notuje miesięcznie milionowe wyświetlenia. W internetowym sklepie Pandora można zapoznać się z najnowszymi kolekcjami, dokonać zakupów, a także dołączyć do Pandora Club, którego członkowie mogą personalizować i stylizować własne projekty, komunikować się z bliskimi, a także uzyskać wskazówki dotyczące biżuterii. Pandora posiada również internetowy Outlet, w którym wybraną biżuterię można kupić nawet do 50% taniej.

Dodaj komentarz